Skip to main content

Γενικοί Όροι για Εισιτήρια

 
 

Γενικοί Όροι για Εισιτήρια

  • Το εισιτήριο αποτελεί βασικό έγγραφο μεταφοράς.

  • Τα εισιτήρια ισχύουν για την ημέρα και το δρομολόγιο που εκδόθηκαν και δεν μπορούν να μεταβιβασθούν σε άλλο άτομο.

  • Τα εισιτήρια με ανοιχτή επιστροφή (open) έχουν ισχύ για 3 μήνες και η ισχύς τους δεν παρατείνεται. Τα εισιτήρια μετ’ επιστροφής που έχουν χρησιμοποιηθεί κατά το ένα μέρος (μία διαδρομή) δεν είναι δυνατόν να ακυρωθούν ή να εξαργυρωθούν σε καμία περίπτωση.

  • Αλλαγή ημερομηνίας του εισιτηρίου γίνεται μέχρι και 48 ώρες πριν την αναχώρηση του δρομολογίου του επιβάτη. Τα εισιτήρια με ανοιχτή (open) επιστροφή, ο μεταφορέας δεν είναι υποχρεωμένος να μεταφέρει τον επιβάτη εάν αυτός δεν έχει επιβεβαιώσει την κράτηση του 48ώρες πριν την αναχώρηση ή δεν υπάρχει διαθεσιμότητα στην ημερομηνία που επιθυμεί να ταξιδέψει.

  • Το παιδικό εισιτήριο έχει ισχύ για παιδιά από 2 έως 12 ετών. Τα παιδιά 0- 2 ετών είναι δωρεάν και δεν καταλαμβάνουν θέση. Τα παιδιά δεν επιτρέπονται να κάθονται στα μπροστινά καθίσματα. Τα παιδιά κάτω των 18 ετών απαγορεύεται να ταξιδεύουν μόνα τους. Ο συνοδός των παιδιών κάτω των 18 ετών πρέπει να φέρει μαζί του τα απαραίτητα έγγραφα μεταφοράς.

Ακύρωση ή επιστροφή εισιτήριου μετά την έκδοση του γίνεται μόνο από το γραφείο που έχει εκδοθεί το εισιτήριο και σύμφωνα με την ακυρωτική πολιτική του μεταφορέα:

    1. μέχρι 7 μέρες πριν την αναχώρηση 75% επιστροφή της αξίας του εισιτηρίου
    2. έως 48 ώρες πριν την αναχώρηση 50% επιστροφή της αξίας του εισιτηρίου
    3. ακύρωση εισιτήριων που γίνονται σε λιγότερο από 48 ώρες πριν την αναχώρηση ΔΕΝ δικαιούται επιστροφή χρημάτων
  • Ο επιβάτης δικαιούται να μεταφέρει 1 χειραποσκευή (διαστάσεων 15Χ25Χ35cm) και μέχρι 2 βαλίτσες μέγιστου συνολικού βάρους 35 κιλών (διαστάσεων 30Χ60Χ100cm). Η μεταφορά υπέρβαρου και οι ογκώδεις αποσκευές (πχ. Ποδήλατα, Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές, εξοπλισμός σκι/σνοουμπορντ, μουσικά όργανα κλπ) θα παραλαμβάνονται μόνο αν υπάρχει χώρος στις αποσκευοθήκες (μπαγκαζιέρες) του λεωφορείου και για αυτές θα ισχύει ειδικό τιμολόγιο. Ο επιβάτης υποχρεούται να έχει τοποθετημένες ετικέτες με τα πλήρη στοιχεία του. Απαγορεύεται η μεταφορά ηλεκτρικών ποδηλάτων.

  • Αποζημιώσεις για βλάβη ή απώλεια αποσκευών καταβάλλονται σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις της μεταφοράς και μόνο σε περιπτώσεις που αποδεικνύεται ότι η υπαιτιότητα είναι του γραφείου και όχι διοικητικών και τελωνειακών αρχών, η αμέλεια του επιβάτη κατά την αποβίβαση.

  • Η εταιρεία KORONA TRAVEL δεν αποδέχεται ευθύνη για αποσκευές που συνοδεύονται. Ο επιβάτης είναι υπεύθυνος για τα προσωπικά του αντικείμενα ή αποσκευές εντός της καμπίνας.

  • Τα δρομολόγια υπόκεινται σε αλλαγές, χωρίς προειδοποίηση.

  • Ο μεταφορέας για οποιοδήποτε συμβάν υπεράνω ελέγχου του μεταφορέα (λόγοι ανωτέρας βίας) μπορεί να διακόψει, παρεκκλίνει, αναβάλει, καθυστερήσει, ή ακυρώσει, χωρίς προειδοποίηση οποιοδήποτε δρομολόγιο, για λόγους ανεξαρτήτους της θέλησης του χωρίς καμιά ευθύνη για καταβολή οποιασδήποτε απαίτησης. Ο μεταφορέας φέρει ευθύνη να μεταφέρει τους επιβάτες στον προορισμό. Ο επιβάτης δεν έχει το δικαίωμα να ζητήσει επιστροφή χρημάτων όταν δεν μεταφέρεται στην ώρα του.

  • Οι καθορισμένες ώρες δρομολογίων είναι ενδεικτικές και χωρίς εγγύηση(λόγω των τελωνειακών ελέγχων μπορεί να υπάρχουν καθυστερήσεις) και δεν αποτελούν μέρος της σύμβασης μεταφοράς.

  • Ο επιβάτης είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την έγκαιρη εξασφάλιση και διαφύλαξη των απαραίτητων ταξιδιωτικών εγγράφων (Διαβατήρια, Ταυτότητα, Βίζα, Άδεια Διέλευσης κ.α.) καθώς και για εάν έχουν λήξει ταξιδιωτικά toy έγγραφα. Επίσης αν έχετε κάποιο πρόβλημα ή παράπονο κατά τη διάρκεια του δρομολογίου θα πρέπει να απευθυνθείτε στο γραφείο που έγινε η έκδοση του εισιτηρίου και συχνά μπορεί να επιλύσει προβλήματα ή παράπονα επιτόπου και όχι μετά το τέλος του δρομολογίου.

  • Επίσης ο επιβάτης είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για το περιεχόμενο των αποσκευών του ενώπιον των διοικητικών και τελωνειακών αρχών.

  • Στην τιμή περιλαμβάνεται η μεταφορά και ο ΦΠΑ. Δεν περιλαμβάνονται τα γεύματα, οι βίζες και οποιαδήποτε προσωπικά έξοδα.

  • Τα ζώα απαγορεύονται. Επιτρέπονται μόνο οι σκύλοι συνοδών τυφλών.

  • Ο επιβάτης θα πρέπει να βρίσκεται στο σημείο αναχώρησης 30 λεπτά πριν την αναχώρηση.

  • Τα εισιτήρια που προαγοράζονται με προσφορά αναφέρονται σε προσφορά δεν ακυρώνονται, δεν υπόκεινται σε αλλαγές, τροποποιήσεις, αντικαταστάσεις δεν εξαργυρώνονται και δεν μεταβιβάζονται.

  • Ο μεταφορέας έχει το νόμιμο δικαίωμα να αρνηθεί να επιτρέψει σε επιβάτη να επιβιβαστεί στο λεωφορείο στις ακόλουθες περιπτώσεις:

    1. ο επιβάτης δεν έχει εισιτήριο ή δεν έχει πληρώσει το ναύλο. Ο οδηγός δεν έχει δικαίωμα να μεταφέρει επιβάτες χωρίς πληρωμή, καθώς αυτό αποτελεί παράβαση του νόμου.
    2. Ο επιβάτης βρίσκεται σε κατάσταση μέθης από αλκοόλ ή υπό την επήρεια ναρκωτικών ουσιών. Μπορεί να αποτελεί απειλή για τον εαυτό του/της καθώς και για τους άλλους επιβάτες.
    3. Στην περίπτωση που ένας επιβάτης καθυστερήσει να πάει στο λεωφορείο και χρησιμοποιώντας ταξί, προλαβαίνει το λεωφορείο και απαιτεί να σταματήσει καθ' οδόν. Η ομάδα μας προσπαθεί πάντα να βοηθήσει σε τέτοιες καταστάσεις, αλλά είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι μια στάση στο δρόμο μπορεί να γίνει μόνο κατόπιν προηγούμενης συνεννόησης με τον μεταφορέα.
    4. Ο επιβάτης παραβιάζει τους κανόνες συμπεριφοράς στα μέσα μαζικής μεταφοράς.
      Αυτά περιλαμβάνουν:
      - κάπνισμα στην καμπίνα του λεωφορείου.
      - μεταφορά απαγορευμένων αντικειμένων στην καμπίνα.
      - επιθετική συμπεριφορά προς άλλους επιβάτες.
    5. Ο ταξιδιώτης μεταφέρει επικίνδυνα αντικείμενα που μπορεί να αποτελέσουν απειλή για άλλους επιβάτες ή τους ίδιους.
      Αυτά περιλαμβάνουν:
      - όπλα
      - εκρηκτικά
      - τοξικές ουσίες
      Σε αυτές τις περιπτώσεις, ο οδηγός έχει το δικαίωμα να μην επιτρέψει την επιβίβαση του ή να οδηγήσει επιβάτη σε αποβίβαση χωρίς καμία επιστροφή χρημάτων.
    6. Ο επιβάτης παραλαμβάνοντας το εισιτήριο αποδέχεται αυτομάτως όλους τους παραπάνω όρους.